SPIDERS
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

SPIDERS

منتدى كلية اداب جامعة المنصورة تيم العناكب المميتةSPIDERS TEAM ادارة احمد سبيدر

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

تصريحات مولعه للمهندس الكومي نتكلم جد شويه ممنوع ههههههههههه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الفرعون العاشق
عنكبوت صديق
عنكبوت صديق
الفرعون العاشق

ذكر
العنوان : RIVER OF TEARS
اسم الشهرة : capoooo
اسم اعز اصحابك : valantino

تصريحات مولعه للمهندس الكومي نتكلم جد شويه ممنوع ههههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: تصريحات مولعه للمهندس الكومي نتكلم جد شويه ممنوع ههههههههههه   تصريحات مولعه للمهندس الكومي نتكلم جد شويه ممنوع ههههههههههه I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 13, 2007 5:32 pm

[بعد مباراه الزمالك او قبلها لم نشاهد تصريحات للكومي رئيس نادي الاسماعيلي
لذا نحن من جانبنا سوف نسرد تصريح للمهندس بعد مباراه الزمالك من تألفينا
س ـ مبروك الفوز اليوم؟
]الله يبارك فيك بس الفرحه لم تكتمل عندي الا بعد الفوز علي الغريمالاهلي
س - ما رأيك في مستوي الاعبين اليوم؟
والله مستواهم كان فوق المتوسط و لكن اوعد جماهير الدراويش بأن مستواهم هيكون ممتاز في مباراه الاهلي.
س - لماذا لم يتم رفع الايقاف عن محمد محسن قبل المباراه رغم اهميتها ؟
والله انا من قبل اصدرت قرار بأيقاف سيد معوض و فضل قبل مباراهالاهلي
السابقه بس لما فكرت في الايقاف لقيت رجال الغندور محدش يقدر يوقفهم قبل مباراه الاهلي فلقيت موضوع الايقاف ده كلام فارغ فرفعت عنهم الايقاف بعد كده لقيت الاهلي بيوقف متعب 10 ايام و احنا ليس اقل من الاهلي فتم ايقاف محسن ابو جريشه 10 ايام بس و اللاعب تقبل هذا و نفيش مشكله..
س - هل هذه المباراه سوف تعطي معنويات مرتفعه للدارويش قبل مباراه دولفين المصيريه؟
والله هذه المباراه و مباريات افريقيه لا تعني شئ بالنسبه لي عموما هو استعداد طيب لمباراه الاهلي .
س - اليوم كان هناك هجوم جارف للزمالك و لولا التوفيق و التحكيم لتغيرت النتيجه ؟
اولا خط وسط الاسماعيلي متأثر بغياب حسني عبد ربه و الذي اوعد جماهير الدراويش و الزمالك بانه باقي في الاسماعيليه]و احمد سويلم قلي حط شادر بطيخ في بطنك و الاهلي السبب في هذه المشكله لانه تدخل و طمع استرسبوج و لكن انا بقولك انهما سوف يتعقبان من الفيفا علشان تعدوا عليناو كمان تأثرنا بغياب سيد معوض المطرود من مباراه الاهلي بسبب استفزاز لعيبه الاهلي ]له ]نعمل ايه ]بس الحمد لله هناك تعليمات صارمه لاصدقائي في لجنه الحكام الا يتكرر تاني[size=16]ثانيا:اما بالنسبه للتحكيم فانا اتأسف للجماهير و اوعدهم بعد مباره السوبر سوف اجيب حكام اجانب لمباراه الاهلي القادمه
و انا صرفت 30 مليون و نفيش مشكله من 10 الاف كمان .
س - ما رأيك في الهدف ؟ والله فكرني بهدف فضل الثالث في الاهلي بس هدف فضل كان فرحته اكبر و احلي .]س - المهندس يحي الكومي عندك كلمه اخيره؟انا بقول الاسماعيلي سوف يحقق انجاز العام السابق و سأفوز علي الاهلي رايح جي و حسني في الاسماعيلي و نفيش مشكله]و الاسماعيلي نادي بطولات و لولا الحكام لكنا نادي القرن.
]م يحي الكومي شكراااااااااااا[

الواضح فى كل كلامه ان الاهلى عقده ليه يارب يديمها نعمه عليهم
LoVe LeGenD
عنكبوت صديق
عنكبوت صديق
LoVe LeGenD

ذكر
العنوان : بلد المليون مجروح
اسم الشهرة : احمد عبد الخالق
اسم اعز اصحابك : حسن السيد

تصريحات مولعه للمهندس الكومي نتكلم جد شويه ممنوع ههههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: رد: تصريحات مولعه للمهندس الكومي نتكلم جد شويه ممنوع ههههههههههه   تصريحات مولعه للمهندس الكومي نتكلم جد شويه ممنوع ههههههههههه I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 13, 2007 5:48 pm

والله حاسس انه الكومي ده اخرته العباسيه
والسبب اكيد الاهلي

تسلم عالتوبيك يا خالد

تصريحات مولعه للمهندس الكومي نتكلم جد شويه ممنوع ههههههههههه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-