SPIDERS
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

SPIDERS

منتدى كلية اداب جامعة المنصورة تيم العناكب المميتةSPIDERS TEAM ادارة احمد سبيدر

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش

TOTA
sweet heart
sindrella
love angel
SPIDER_BOY
9 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
SPIDER_BOY
رئيس المنتدى
SPIDER_BOY

ذكر
العنوان : Spiders Web
اسم الشهرة : Spider
اسم اعز اصحابك : الراب

ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش Empty
مُساهمةموضوع: ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش   ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 20, 2008 7:08 pm

ياجماعه رونى حاسة انى زعلان منها اوى متغير وانى ببيع بسرعه لكنى بعزرها لانها شافت بيعينها ناس كانوا قريبين منى اوى وفجاة اتباعوا فى ثانية انا هحاول افهمك انا ببيع بسرعه ليه القصة الطويلة اللى شرحتها لسندريلا عالهوتميل وفهمتها بافتناع هحاول اختصرلك وافهمهالك هنا
والباقى اللى ماتفهميهوش افهمهولك فى الكلية بصى يارانيا الناس كلها ليها قاموس وانا ليا قاموس لوحدى بمعنى اللى يطبق من نظريات عالناس مايطبقش على احمد سبايدر بمعنى اخر كل انسان فينا بيبدا يعامل ناس من بداية مايمشى على رجليه ومن الناس دى ومعاملاتهم معاه بيكتسب نظريات ان لما الشخص ده يقول كذا او يعمل فعل كذا يبقى ينطبق عليه نظريه كذا انه مغرور مثلا انما ماينفعش النظريات دى تطبق على احمد سبايدر بمعنى لما واحد يقول انه مابينامش كتير يبقى اكيد كل واحد فيكم هياخدفكرة انه فرحان بنفسه انه مابينامش وانه مغرور لا الجملة ده لما سبيدر يجى الكلية يقول انا مواصل عدم نوم بقالى 4 ايام يبقى مش عشان شايف نفسه او مغرور بسبب مشاغله اللى عالنت لا بيقولها لرانية او لندى او للينا او لهدير او لهبة او لنشوى او لكل البنات اللى اعرفهم عشان يفهمهم ان لو طلع منه كلمة ضايقتهم مايزعلوش منه لانه بيبقى مهيس من قلة النوم والارهاق ده مثال بسيط فى نقطة عدم تطبيق النظريات المكتسبة على احمد سبايدر لانى بقول انا غير البشر ولما اقول انا غير البشر دى مش غرور برده ده اقصد من وراها انكم ماتطبقوش عليا الظريات اللى بتطبقوها عالبشر التانيين فالناس اللى عرفت احمد سبايدر وفهمت دماغه ومنهجه وقاموسه ماشى ازاى بيحبوه اوى ومابيقدروش يزعلوه لانهم عارفين انه على قد مابيحب وبيقدر الشخصية اللى قدامه انما لو لقى الحب ده بيتقابل مع عدم تقدير وحب بيكره الانسان اللى كان بيحبه وبيعزه دى كره الدنيا والاخرة الناس تقولك اللى بحب لايمكن يكره ده بناءا على نظريتهم بقى انا عكس النظريه دى المهم انا ربنا اللى يعلم انا بعزك قد ايه يارونى بعكس الناس اللى انتى شوفتينى وانا ببيعهم قدامك قى ثوانى بجد حاليا انا بعز الاسامى دى فى الكلية ((( رونى_ندى _رانيا_لينا_هبة_نشوى_ايناس توته _نيرة_نسمة_منى_هدير_وهند بيبى جيرل _كفاية كده عالبنات يارب ماكونش نسيت حد)))))
كومنت على كل شخصية
رونى : بعزها جدا جدا جدا واتمنى ان مايجيش اليوم اللى هى بتفكر فيه على طول انى ابيعها.
ندى: انسانه فهمت قاموسى بسرعه عشان كده بعزها وبقدرها وبحترمها .
رانيا : انتيمة ندى وبحب فيها هدوئها واحترامها للشخصية اللى قدامها لدرجة انها بتتخض لما اكلمها فجاة .
لينا : انسانه شوفت فيها الغرور فى عينيها وجمالها بس بجد طلعت عسولة كييييييك ولاول مرة فى حياتى بغلط فى قرائة انسان .
هبة ونشوى: اول بنتين عرفونى على نفسهم فى الكلية وبعزهم اوى ومابستحملش اشوف واحده فيهم زعلانه ونشوى حساسة اوى.
ايناس توته: بجد القلب الطيب كله ولو فضلت اكتب للصبح برتاح انى اتكلم معاها قد ايه مش هعرف اوصف وبزعل اوى لما ماتجيش وفاجئتنى بلبسها للاسدال قمر فى اى لبس بجد.
نيرة : فاكهة البنات اللى بعرفهم والبنت الوحيدة اللى قابلتها فى الدنيا اللى فرى اوى وواخده الدنيا ببساطة وفى نفس الوقت فى قمة الاحترام.
نسمة : انتيمة نيرة وايناس وعسولة زيهم.
منى : من شلتهم برده: ومابلاقيش منها غير كل ادب وخجول واحترام.
هدير : بتحب الضحك وبحبها اوى لما بتضحك وبزعل منها لما بتكشر.
هند بيبى جيرل: بالرغم من انى زعلان منها لموقف ما بس فى نفس الوقت زعلى منها ماينكرش الصفات الحلوة اللى فيها من احترام متناهى الوصف وادب الكل يشهدله.
يارب ماكونش نسيت حد ولو نسيت فكرونى ياجماعه
فى بنات تانيه انتوا تعرفوهم من برة الكلية
زى نسمة: من طب اسنان بنت بعزها اوى اوى اوى وبتحب كل الناس وطيبة جدا جدا لدرجة ان الناس من كتر طيبتها ممكن يدوسوا على مشاعرهاعشان كده بحاول ااقلمها مع الزمن بتاعنا.
نيجى بقى عالولاد
ماقدرش اقول غير ان كل شلتى الرجالة اللى بقف معاهم فى الكلية رجالة كيييك
وبعزهم اوى ولولا كده ماكنتش نسبتهم ليا باسم سبيدرز
بس فيهم واحد نفسى اغير تفكيره عاوز تفكيره يكبر عشان الناس تقدره
وتحبه وماتتخنقش منه الناس اللى فاهمه قاموس وعقل سبايدر اكيد عارفه مين الشخص
ده من غير ماقول اسمه
وفى النهاية ماقدرش اقول غير انى بحبكم كلكوا بجد بجد ولما ببيع حد فيكم غصب عنى
مابيبيعهوش ومابودعهوش غير بالعياط بس.

عدل سابقا من قبل SPIDER_BOY في الأربعاء فبراير 20, 2008 7:34 pm عدل 1 مرات
love angel
عضو موقوف
love angel

انثى
العنوان : المنصورة
اسم الشهرة : Rony
اسم اعز اصحابك : Randa

مُساهمةموضوع: رد: ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش   ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 20, 2008 7:16 pm

اوك ميرسي ياسبايدر على ردك الجامد ده
وانا مش قصدي متغير من ال قلتلك عليه لا حاجات هبقى افهمهالك بعدين وعالعموم سوري ومتزعلش
وميرسي لرأيك فيا ياباشا
sindrella
عنكبوت صديق
عنكبوت صديق
sindrella

انثى
العنوان : ahmed maher street
اسم الشهرة : sindrella
اسم اعز اصحابك : nada -dina

مُساهمةموضوع: ردى على رانيه و لاى حد عايز سبايدر ميبعهوش   ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 20, 2008 7:55 pm

اكيد كده انت غيرت الفكره الى حاولت توضحها و شكرا على رأيك فى بس المهم ان كل البنات الى ذكرت اسمهم يقروا الموضوع و يا رب اكون فهمتك بجد
sweet heart
عنكبوت مشرف
عنكبوت مشرف
sweet heart

انثى
العنوان : egypt
اسم الشهرة : baby girl
اسم اعز اصحابك : dedy

مُساهمةموضوع: رد: ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش   ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 20, 2008 7:57 pm

مرسى لكلامك يا سبيدر

بس ياريت تقرا الرسالة اللى بعتهالك

يارب تكون وصلت
TOTA
عنكبوت مشرف
عنكبوت مشرف
TOTA

انثى
العنوان : فى قلب حبيبى
اسم الشهرة : TOTA
اسم اعز اصحابك : HABIBY

مُساهمةموضوع: رد: ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش   ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 20, 2008 8:11 pm

اولا ميرسى على الكلام الحلو دة
ثانيا احنا عارفين ان كل انسان لية طبيعتة الخاصة
ثالثا انا اتشرف انى اعرف واحد زيك
وعمرى مااخاف انك تبعنى
ولو حبيت تبيعنى واحتجتنى اكيد هتلاقينى واقفة جنبك
aya yoyo

انثى
العنوان : المنصوره توريل الجديده
اسم الشهرة : يويو
اسم اعز اصحابك : ريهام

مُساهمةموضوع: رد: ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش   ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 20, 2008 10:02 pm

والله بجد يا سبيدذر انت عندك حق فى كل الى قلته لان فيه ناس طبيعتها غير طبيعه البقيين وممكن الناس دى تفهم غلط
crazy dall
عنكبوت مشرف
عنكبوت مشرف
crazy dall

انثى
العنوان : sh el ter3a mansoour
اسم الشهرة : nonna
اسم اعز اصحابك : Rania

مُساهمةموضوع: رد: ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش   ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 20, 2008 11:35 pm

كلامك جميل يااحمد وانا من اول ما قريت السطرين اللى فى الاول فهمت الباقى وبجد انا فهمته ورببنا يوفقك ياجميل ويخليك لاخواتك سواء بناتيت او ولاد

رانيا : انتيمة ندى وبحب فيها هدوئها واحترامها للشخصية اللى قدامها لدرجة انها بتتخض لما اكلمها فجاة

هههههههههه عجبتنى اوى دى انت هتذل البت عشان بتتخض ولا ايه؟
SPIDER_BOY
رئيس المنتدى
SPIDER_BOY

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش   ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش I_icon_minitimeالخميس فبراير 21, 2008 8:50 am

love angel كتب:
اوك ميرسي ياسبايدر على ردك الجامد ده
وانا مش قصدي متغير من ال قلتلك عليه لا حاجات هبقى افهمهالك بعدين وعالعموم سوري ومتزعلش
وميرسي لرأيك فيا ياباشا
ماتشكرنيش على حقيقة فيكى لما ابقى اجاملك واقول صفات مش فيكى وده عمره ماهيحصل لان الناس كلها عارفه انى مش بجامل يبقى اشكرينى .
SPIDER_BOY
رئيس المنتدى
SPIDER_BOY

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش   ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش I_icon_minitimeالخميس فبراير 21, 2008 8:53 am

sindrella كتب:
اكيد كده انت غيرت الفكره الى حاولت توضحها و شكرا على رأيك فى بس المهم ان كل البنات الى ذكرت اسمهم يقروا الموضوع و يا رب اكون فهمتك بجد
اتمنى انى اكون فهمت الناس قاموسى لانه على قد مابيزعل ناس كتير على قد منا مبسوط بيه
SaD_BirD_oF_NiGhT
عنكبوت
عنكبوت
SaD_BirD_oF_NiGhT

ذكر
العنوان : القاهرة
اسم الشهرة : حازم
اسم اعز اصحابك : سبيدر

مُساهمةموضوع: رد: ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش   ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش I_icon_minitimeالخميس فبراير 21, 2008 6:30 pm

طيب اقول انا العواف عليكم

بقى كده يا احمد يا خاين يا غشاش تجيب اسامى كل البنوتات الحلوات دول وانا لا انا مخصماك وزعلانه منك ومش هكلمك الا بعد 3 شهور

اخس عليك اخس

حزوووووووووووم
SPIDER_BOY
رئيس المنتدى
SPIDER_BOY

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش   ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش I_icon_minitimeالخميس فبراير 21, 2008 7:00 pm

ههههههههه حبيبى ياحزوم ده انت علامة الرجولة كلها عيب عليك
moon face
عنكبوت مشرف
عنكبوت مشرف
moon face

انثى
العنوان : in madness
اسم الشهرة : manon
اسم اعز اصحابك : elmontda dah

مُساهمةموضوع: رد: ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش   ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش I_icon_minitimeالسبت مايو 24, 2008 1:26 pm

عثل يااحمد بجد

وانت من الشخصيات النادرة دلوقتي

لان ليك شخصية وطبيعة خاصة بيك انت بس

مايقدرش افهمك الا اللي يقرب منك قوي ويتكلم معاك

بجد هيكتشف ان اكتسب اعظم صديق واعظم اخ ف الدنيا

بجد تستاهل كل خييييير

وانا عن نفسي بجد مبسوطة جدااا اني كسبت صديق زيك
SPIDER_BOY
رئيس المنتدى
SPIDER_BOY

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش   ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش I_icon_minitimeالسبت مايو 24, 2008 1:35 pm

thanx menna i so pleased to see that words from you and you know what extinct of love i feel toward you..thanx .your friend Spider

ردى على رانية وهام جداااااااااا لاى حد عاوز سبايدر مايبيعهوش
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-